Odločitev Ustavnega sodišča o neustavnosti sistema za prepoznavanje registrskih tablic na vozilih, je v slovenski policiji in vladi naklonjenim medijem požela številne kritike.
Ob tem pa slovenska policija, vlada in njeni mediji namerno ignorirajo dejstvo, da zagovarjajo sistem popolnega nadzora nad prebivalstvom, ki se zaradi korupcije v državi in policiji hitro lahko sprevrže v Orwellovo orodje za množičen nadzor slovenskih oporečnikov ali kar celotnega slovenskega naroda.
Zlorabljen sistem ANPR omogoča popoln nadzor
Podrobnost zbiranja podatkov sistema avtomatske prepoznave registrskih tablic v prometu (ANPR) smo že opisali tu (klik), uporaba oziroma zloraba teh zbranih podatkov državljanov, v namene osebnega obračunavanja, kot se je to v Sloveniji že dogajalo, pa bi lahko prineslo grozljive posledice za slovensko družbo.
Kje ste bili z vozilom, s kom ste bili v vozilu, koliko časa ste potovali od ene do druge lokacije, koliko časa ste se zadrževali na lokaciji (srečanje s prijatelji, sestanek s sodelavci, obisk pri znancu) po parkiranju vozila, so samo nekateri podatki, ki se lahko s sistemom ANPR zbirajo o vas.
Če v to vključimo še nadzor z droni (klik), ki lahko neopazno z visoko ločljivimi kamerami iz zraka snemajo dogajanje pod seboj, taka tehnologija v rokah koruptivnega političnega sistema, kot smo mu priča v Sloveniji, lahko prinese popoln nadzor nad posameznimi državljani.
Policija v preteklosti že posiljena za zasebne interese
Slovenska policija naj bi v državi predstavljala moralno instituciji, katere glavna naloga je uveljavljanje zakonov in reda. Žal pa smo lahko o slovenski policiji v preteklosti že poslušali sramotne zgodbe, kot je bila zgodba policistov, ki sta v službenem času zaupala službeno vozilo v roke mladoletnici, med tem pa sta v službenem času sama uživala opojne substance.
V javnost so pricurljale zgodbe policistov in njihovih nadrejenih, ki so zavračali teste za opojne substance med prometno kontrolo, tudi v službenem času. Odmevale so zgodbe, v katerih so vladni uslužbenci kršili prometne predpise, nato pa so vladne službe obračunavale s policisti, ki so opravljali svoje službene dolžnosti, ne z uradniki, ki so kršili pravila.
Vse te in druge zgodbe zlorabe slovenske policije v osebnih obračunih uradnikov s posamezniki, od izmišljenih vzrokov za hišne preiskave, do aretacij brez vzrokov, so jasni pokazatelji, da slovenska policija ni moralna inštitucija, v kateri bi lahko iskali zgled vsi državljani.
Le korak do popolnega nadzora
Sistem avtomatske prepoznave registrskih tablic v prometu (ANPR), skupaj z droni predstavlja prvi korak v nadzoru prebivalstva. Po implementaciji celotnega sistema, na stacionarnih lokacijah, v vozilih in na dronih, policija pridobi tehnične zmožnosti za izvajanje nadzora prebivalstva v prometu. Če pa sistemu dodamo še mestne nadzorne kamere in programsko opremo za prepoznavanje obraza, katero poleg sistema ANPR tudi uporabljajo številne države, pa lahko policija in drugi organi pregona sledijo posamezniku na vsakem koraku, iz klimatizirane pisarne.
S popolno uvedbo video nadzornega sistema nad vozili in vozniki, z video nadzorom iz zraka in opremo za prepoznavo obrazov v javnosti bi postalo sledenje in nadziranje posameznika, skupine ali celotnega naroda, enostavno in preprosto.
Za zaprtimi vrati bi politični sistem tako sprejel odločitev odstranitve oporečnega posameznika, organi pregona bi tako žrtev sistema najprej neopazno nadzorovali in o njem zbirali podatke. Nato pa bi ga na podlagi zbranih podatkov iz nadzora, enostavno v najprimernejšem trenutku izolacije od ostalih ljudi, diskretno odstranili iz okolja ter ga zaprli, ali celo dokončno odstranili z usmrtitvijo, brez vednosti okolice. Zgolj še ena pogrešana oseba v uradnih evidencah.
Kitajska trenutno prednjači na področju uvajanja masovnega video nadzora in opreme za prepoznavo vozil in obrazov prebivalstva, s čimer si kitajska komunistična oblast obeta popoln nadzor nad svojim ljudstvom. Že same slike delovanja tega sistema pa prikazujejo lahkotnost izvajanja nadzora nad prebivalstvom in izločanja posameznikov iz množice ljudi s pravo programsko opremo in video nadzorom.
Ustavno sodišče je branik državljanske demokracije
Kar 18 odločitev Ustavnega sodišča trenutno čaka na zakonsko uveljavitev pod vlado Marjana Šarca. V 18. primerih vlada Marjana Šarca krši ustavno demokratično ureditev Republike Slovenije z neizvajanjem odločitev Ustavnega sodišča. Vse to so jasni pokazatelji diktatorske narave Marjana Šarca in njegove lakomnosti po absolutni oblasti, mimo zakonskih ureditev, mimo volje ljudstva.
Odločitev Ustavnega sodišča tako vsaj opozarja na neustavnost uvajanja sistema za popoln nadzor slovenskega prebivalstva. Vprašanje pa je, ali bo Marjan Šarec vzel na znanje zadnjo neustavnost, ali se bo tako kot na preostalih 17 enostavno požvižgal in nadaljeval svoj protizakonit pohod proti absolutni oblasti v Sloveniji.
Uredništvo