Kljub težavam, katere je imela družba Tuš v nekaterih svojih trgovinah z dostavo živilskih izdelkov, o čimer smo poročali tudi na našem portalu, je družba poslovno leto 2016 zaključila z 4,8 milijona € in čistimi prihodki od prodaje v višini 510 milijonov €.
Družba se je v lanskem letu osredotočila na svojo primarno trgovsko dejavnost, saj so prodali telekomunikacijski del družbe, odstopili so tudi od poslovanja na tujih trgih, kot je bila Makedonija, prodan pa je bil tudi Planet Tuš Koper, kjer pa je družba ostala strateški najemnik. V lanskem letu je družba prenovila 25 poslovalnic po Sloveniji, letos imajo v načrtu prenovo 10. Pojavljajo se tudi namigovanja, da naj bi se Tuš market v Komnu v prihodnje širil, kar je seveda pogojeno s celovito prenovo osrednjega Komenskega trga.
Kljub dobrim poslovnim rezultatom pa ima družba Tuš do bank upnic še vedno terjatve v višini 300 milijonov evrov. Sklad AnaCap, ki je sicer edina zainteresirana družba za nakup skupine Tuš je v svoji ponudbi ponudila zgolj 35 % dolgovanih terjatev, zato je prodaja še vedno pod vprašajem.
Ne glede na težave, katere ima družba Tuš pa se je tudi zgodba z praznimi policami v Komnu po objavi problematike na našem portalu uredila urgentno, kupci v TUŠ market Komnu pa so v znak opravičila za nevšečnosti prejeli tudi obvestila o akciji v marketu. Kar nakazuje, da se družba Tuš še vedno trudi ostati vodilni slovenski trgovec in zna prisluhniti težavam in nezadovoljstvu svojih strank.
Sebastjan J