Preko družabnih omrežij je zaokrožil zvočni posnetek predavanja v eni izmed srednjih šol. Slišati je učitelja fizike, ki (v 21. stoletju) dijakom in dijakinjam med drugim razlaga, kako se na račun virusa sploh ne moreš okužiti.
Glede na to, da so vprašanja okoli cepljenja proti covidu-19 vezana na znanost, je nenavadno, da na šolah poučujejo tudi učitelji ki v znanost očitno ne verjamejo. Morda je prav to odgovor na to, zakaj je med mladimi toliko nasprotnikov cepljenja. V šolah so, kaže tako, nekateri izpostavljeni teorijam zarote in neznanstvenim razlagam o covidu-19.
Sporno poučevanje naj bi potekalo na eni izmed srednjih šol oziroma med šolanjem na daljavo, bojda v Ljubljani. Učitelj fizike, ki velja za očitnega covid skeptika, je med drugim zatrdil, kako novega koronavirusa sploh še niso izolirali, zaradi česar cepiva sploh naj ne bi mogli narediti. Po njegovo ljudje verjetno ne umirajo od virusa, prav tako naj ne bi držala statistika, ki nam jo kažejo. “Z virusom se sploh ne moreš okužiti.”
“Radijski valovi odgovorni za špansko gripo, omrežje 5G za covid”
Dijakom je pojasnil še, kako ljudje naj ne bi bili fizična bitja, ampak električna in magnetna. Španska gripa naj bi nastala zaradi radijskih valov. Radarji pa naj bi predstavljali razlog za to, da se je epidemija pojavila med II. svetovno vojno. Kljub temu, da je sedaj že dobro znano, da se novi koronavirus med ljudmi prenaša s kužnimi kapljicami, ki nastanejo ob kašljanju, kihanju, govorjenju, petju ali pospešenem dihanju okužene osebe, učitelj trdi, kako se virus po zraku naj ne bi prenašal.
Epidemija COVID-19 je – med drugim – razgalila tudi neprijetno resnico o našem šolskem sistemu… Pri fiziki na eni od ljubljanskih (javnih) gimnazij so se dijaki recimo učili, da se z virusom sploh ne moreš okužit 🤷… #TrohaNimaJurja
🧵1/4 pic.twitter.com/gEs954VLLO— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021
“Covid 19 je nastal zaradi 5G,” je pojasnil in dal vedeti, da se je vse skupaj pričelo širiti v kitajskem Wuhanu, ker naj bi bilo to območje najbolj pokrito s sateliti, ki so oddajali frekvence. S širjenjem omrežja 5G po svetu pa naj bi se virus širil naprej.
Dijak je učitelja vprašal, kaj je cilj tega, da daš milijone in milijone evrov, da najprej narediš 5G, nato pa čez eno leto daš milijone in milijone evrov za izdelavo cepiva za virus, ki si ga sam naredil. Učitelj mu je odgovoril, da natančnega odgovora na to ne pozna. Kot tudi ni poznal vseh ostalih. “Kolikor berem, Bill Gates na glas govori, da nas je preveč in da je potrebno zmanjšati število prebivalstva na 500 milijonov.” Nato je v nadaljevanju navedel, kako cepiv proti covidu naj ne bi testirali. Potem ko je eden izmed dijakov zatrdil, da je v zvezi s cepivi potrebno vedeti, da kjer je potreba, se najde način in zato se je pospešil proces cepiv, je profesor pripomnil, kaj pa bo glede dolgoročnih posledic. “Saj tudi ne vemo dolgoročnih posledic korone. Kako vemo, da niso od korone hujše, kot od cepiva? Saj ne vemo, še ni tako dolgo prisotna”, je pripomnil taisti dijak. Profesor pa pristavil, da je korona manj nevarna od gripe.
Epidemija COVID-19 je – med drugim – razgalila tudi neprijetno resnico o našem šolskem sistemu… Pri fiziki na eni od ljubljanskih (javnih) gimnazij so se dijaki recimo učili, da se z virusom sploh ne moreš okužit 🤷… #TrohaNimaJurja
🧵1/4 pic.twitter.com/gEs954VLLO— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021
Epidemija razkriva javno šolstvo
Znano je, da je najpomembnejši način prenos virusa sars-CoV-2 kapljičen, kar pomeni, da se virus prenaša v kapljicah, ki nastajajo pri govoru, petju, kašljanju, kihanju, ipd. Zaščitna maska tako po navedbah NIJZ služi kot pregrada, ki kapljice zaustavi, kar v praksi pomeni, da z uporabo zaščitne maske ščitimo predvsem druge. Očitno pa se s tem profesor fizike ne strinja, saj je svojim učencem dejal, kako maske naj ne bi predstavljale učinkovito sredstvo za preprečevanje okužb. Ko mu je dijak na to pristavil, zakaj pa jih vendarle nosijo kirurgi tekom operacij, je na to odgovoril, da jih verjetno imajo z nekim namenom. “Potem ne nosite maske profesor?” je vprašal dijak. Na to pa je dobil odgovor: “Ne, saj sem praktično vseskozi doma. Tudi zunaj je ne nosim, saj se mi zdi nesmiselno, ker sami sebi škodujemo. Zviša se nivo CO2 in zmanjša nivo kisika.”
Glede na povedano s strani profesorja je mogoče sklepati, da je do takšnega predavanja prišlo takrat, ko je šolanje potekalo od doma.
Epidemija COVID-19 razkriva, da se lahko še zanesemo na zdravo pamet dijakov, ki prepoznajo, kdaj učitelj (fizike) -namesto tistega, za kar je plačan- prodaja teorije zatore… če pa tega ne bomo ustrezno naslovili, se zna tudi ta zdrava pamet pokvarit … #TrohaNimaJurja
🧵3/4 pic.twitter.com/jsHECUbg9D— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021
Zadnji "best-off" te ure "fizike", za katero je tale učitelj porabil celo šolsko uro (in ob začetku letošnjega leta še eno), pa vsebuje razlago, da maske niso učinkovita zaščita. Tudi to očitno plačujemo v okviru našega javnega šolskega sistema 🧐🥴… #TrohaNimaJurja
🧵4/4 pic.twitter.com/1ZtewQNXmn— Peter Gregorčič (@PeterGregorcic) September 12, 2021
Nina Žoher/Nova24TV