Arktični ciklon, ki je zaobjel Slovenijo je zopet največ težav povzročil na Primorski avtocesti, kjer so zaradi burje zapirali posamezne odseke, med drugim tudi predor Kastelec. Med Uncem in razcepom Gabrk pa je zaradi nanosa snega na cestišče konstantno prisotna plužna služba.
Vožnja iz Ljubljane do Kopra po Primorski avtocesti je na odseku med Uncem, čez Postojno do Senožeč v snežnih razmerah svojevrstna izkušnja. Snežni zameti, burja in pomanjkanje plužnih vozil že ob najmanjšem vremenskem poslabšanju ustvarjajo izredne razmere, ki s stopnjevanjem vremenskih razmer zgolj poslabšujejo izkušnjo za voznike.
Ob preteklih primerih sneženja to zimo je bila izkušnja voznikov ta, da se je dopoldne najprej splužil odsek iz Ljubljane proti Kopru. Na odseku v nasprotni smeri proti Ljubljani pa so vozniki prva plužna vozila opažali šele v drugem krogu, okrog dopoldanskih ur.
Tudi, ko plužna vozila že opravijo svojo nalogo in sneženje poneha, odsek Primorske avtoceste v pasu burje okrog Nanosa ostaja v snežnih razmerah. Razlog za to je nanos snega na avtocesto zaradi burje na posameznih odsekih. Vendar pa vožnja v takih razmerah hitro odkrije, kje so ti odseki na primorski avtocesti. Burji in snežnim razmeram je izpostavljen vsak del avtoceste, ki ni zaščiten z naravno zaščito. Torej tam, kjer so odprta zasnežena polja okrog avtoceste. Snežnih metežev ni na odsekih, kjer nanos ustavijo naravne prepreke, kot so okoliški griči ali drevesa.
Mnogi uporabniki Primorske avtoceste se posledično sprašujejo, zakaj DARS teh odsekov ne zaščiti s podobnimi ograjami, kot jih je namestil na odseku med Vrhniko in Brezovico? Zanje smo z EU sredstvi odšteli 61 milijonov €. S podobno zaščito bi se ustavil nanos snega na avtocestno cestišče, s tem pa bi se izognili tudi stalni prisotnosti plužnih vozil, ki poleg oviranja prometa in pretočnosti tudi povzročajo dodatno škodo na cestišču s stalnim pluženjem.
Sebastjan J