Ob vseh deloviščih je na slovenskem avtocestnem križu težko pričakovati tekoč promet, vendar pa se je današnja nedelja ponovno izkazala za stacionarno na Primorki. Včasih bi se lahko pošteno vprašali, ali DARS namerno povzroča gnečo na slovenskih avtocestah s postavljanjem delovišč, ki jih nato niti ne uporabljajo?
Zastoji čez celotno Primorko
Voznike je v smeri proti Ljubljani danes najprej pričakal več kilometrski zastoj ob izvozu za Senožeče, kjer se je kolona vila vse do razcepa Nanos. Zaradi obnove hitre ceste Nanos-Vipava, DARS pospešeno obnavlja tudi celotno vozišče okrog razcepa. Tako je danes nastal več kilometrski zastoj pred razcepom zaradi delovne zapore tripasovnega vozišča, ki se je nato skrčil zgolj na en vozni pas. Da sta bila zaradi delovne zapore oba zaprta pasova povsem prazna, brez delavcev pa si lahko ogledate v spodnji galeriji, kar bi lahko vzeli kot dokaz, da DARS brez potrebe dodatno zmanjšuje pretočnost slovenskih avtocest in namerno ustvarja prometni kaos.
Zastoji tudi v smeri Kopra
Proti Kopru pa so se prvi zastoji začeli pojavljati že takoj za delovno zaporo v Postojni, kolona vozil, katero si lahko ogledate v spodnji galeriji pa se je vila preko viadukta Ravbarkomanda, po poročanju uradnih cestnih portalov, kar 7 kilometrov.
Največji problem je pomanjkanje pretočnosti, saj se pred delovno zaporo promet popolnoma ustavi, nato pa skozi delovne zapore poteka nemoteno. To kaže na pomanjkanje označb pred samimi delovnimi zaporami, s pomočjo katerih bi se vozniki že predhodno pravilno razvrstili in tako ohranjali normalno pretočnost prometa po slovenskih avtocestnih zamaških.
Uredništvo