Obisk turistične destinacije Koper podrl turistični rekord

Fotografiji: Primorska24

Zadnji podatki kažejo, da je v letu 2021 turistično destinacijo Koper obiskalo rekordno število obiskovalcev. V Kopru so zadovoljni tudi z obiskom Fantazime, samo drsališče v Kopru je obiskalo skoraj 10 tisoč ljudi.

 

Fantazimo, ki se z odstranitvijo praznične razsvetljave uradno končuje to nedeljo, 16. januarja, so obiskali številni obiskovalci, koprsko drsališče, ki ga v teh dneh pospravljajo, pa je od konca novembra 2021 do prejšnjega konca tedna obiskalo skoraj 10 tisoč ljudi.

Destinacija Koper se v letu 2021 lahko pohvali z rekordnim obiskom. V minulem letu so po podatkih turistične takse zabeležili dobrih 109 tisoč prihodov (v letu 2020 dobrih 76 tisoč, leta 2019 pa dobrih 99 tisoč) in skoraj 327 tisoč nočitev (leta 2020 dobrih 257 tisoč, leta 2019 pa 262 tisoč). Povprečna doba bivanja v letu 2021 je znašala 2,99 dni,  razmerje pa je bilo 60 odstotkov domačih in 40 odstotkov tujih gostov.

Koprski občinarji so k tem številkam prišteli še številne dnevne obiskovalce in turiste s potniških ladij in ugotovili, da je bilo turistov na destinaciji v letu 2021 še bistveno več. Lani je sicer Koper obiskalo le 11 potniških ladij, ki so pripeljale 4450 potnikov, obeti za letošnje leto pa so veliko bolj optimistični, saj na podlagi trenutnih rezervacij ladjarjev pričakujejo okoli 65 prihodov potniških ladij in 80 tisoč potnikov. Sezono naj bi odprla ladja Viking Sky 27. marca.

»Na destinacijo turiste zagotovo privabljajo številne naravne danosti in ugodna klima, prav gotovo pa tudi čedalje bolj urejena turistična infrastruktura in vse številčnejša doživetja«, je navedla direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska, ki dodaja, da so samo v lanskem letu na destinaciji vzpostavili kar nekaj novih doživetij, podprli promocijo določenih ponudnikov destinacije, se povezali z različnimi akterji na področju turizma destinacije Koper, na ravni sodelovanja z ostalimi turističnimi destinacijami slovenske Istre pa se pod blagovno znamko Love Istria osredotočili zlasti na promocijo izven slovenskih meja. Aktivnosti načrtujejo tudi v letošnjem letu, med drugim se bo tudi Koper v začetku februarja pod okriljem Mediteranske Slovenije in Krasa predstavil na svetovni razstavi Expo v Dubaju.

Vir: Ekopercapodistria