Koronavirus: Poglejte, kako zasoljeno ceno za razkužilo ima trgovec, ki se ponaša s sloganom “več kot fer”!

FOTO: Zaslonski posnetek/facebook

VRHNIKA – Po družbenih omrežjih je zaokrožila fotografija iz vrhniške trgovine, ki je pri večini uporabnikov sprožila val zgražanja.

 

Avstrijska trgovska veriga Hofer, ki je na naš trg vstopila leta 2005 in ima v Sloveniji preko 80 poslovalnic, 500 ml razkužila za roke, v teh občutljivih časih, ko se koronavirus širi in je za izdelek več povpraševanja kot ponudbe, prodaja po ceni 12,99 evra.

 

FOTO: Zaslonski posnetek/facebook

 

To ne bi bilo nič neobičajnega, če ne bi identičen izdelek, kar smo preverili sami, drugi trgovci, ki ga dobavljajo pri istem proizvajalcu, Kimi d.o.o. iz Trzina, prodajali po znatno nižji ceni. Predvsem pa drži, kar je navedla avtorice facebook objave, proizvajalec isto razkužilo prodaja za enkrat manj denarja. Za 5,90 evra!

 

FOTO: Zaslonski posnetek/facebook

 

Ni načelno, da se tak izdelek v času krize ponuja po oderuški ceni, menijo nekateri, in to pri trgovcu, ki se oglašuje s sloganom “več kot fer”. M. K.

Prikaz nasprotnih dejstev družbe Hofer Slovenija objavljamo v celoti, besedilo ni lektorirano.

“Ob pojavu koronavirusa in posledično velikem povpraševanju po dezinfekcijskih sredstvih, so zaloge razkužila za roke v 50 ml embalaži po ceni 2,39 eur v trgovinah HOFE nemudoma pošle. Cena omenjenega izdelka je že od uvrstitve v ponudbo nespremenjena, je nismo višali in bo takšna ostala tudi prihodnji teden, ko načeloma pričakujemo ponovno dobavo omenjenega izdelka. Hkrati smo ob velikem povpraševanju nemudoma pričeli iskati dodatne dobavitelje razkužila za roke in tako v sklopu ponudbe ponudili razkužilo v 500 ml embalaži po ceni 12,99 eur. Omenjena cena je v primerjavi s ponudbo na trgu, ki je na voljo v zelo omejenem obsegu, povsem konkurenčna. V članku izpostavljate primerjavo cene razkužila v HOFERju in tisto v lastni trgovinici proizvajalca, česar pa ni moč primerjati.
Na razliko v ceni v HOFERju in v mali industrijski trgovinici proizvajalca vpliva predvsem:
– višja nabavna cena distributerja (na kar HOFER nima nikakršnega vpliva);
– drugačna embalaža (naša embalaža vključuje tudi dozirko);
– distribucija (dobavitelj izdelek ponuja zgolj v svoji trgovinici, kjer ni stroška dobavnih poti itd.). Naj poudarimo, da si pri podjetju HOFER prizadevamo ponuditi najnižje cene, seveda pa na veliko povpraševanje in posledično višjo nabavno ceno žal nimamo vpliva. Izdelek smo v našo ponudbo uvrstili, saj so se na nas obrnili številni kupci, za katere smo se potrudili izdelek zagotoviti v najkrajšem možnem času. Kljub trenutnemu stanju na trgu vsak dan zasledujemo vodilo, da našim kupcem ponujamo najvišjo kakovost po najnižji ceni in za to se bomo trudili tudi v prihodnje. Na podlagi zgoraj omenjenega trdimo, da naša prodajna cena razkužila za roke vsekakor ni pokazatelj izkoriščanja in pohlepa, kot to navaja vaš članek. Verjamemo, da napačna navedba na bralca deluje zavajajoče in hkrati škoduje ugledu podjetja HOFER. Skladno s tem vas prosimo, da vsebino popravite in popravek čim prej objavite na svoji spletni strani.”

Vaš HOFER
Oddelek za odnose z javnostmi