(AUDIO) Tonski mojster Krapše analiziral posnetek ministra Vizjaka: “Gre za vrhunsko montažo”

Minister za okolje in prostor Andrej Vizjak. FOTO: STA

Odlazkov (Martin Odlazek, op.p.) imperij se bori proti vladi, ki želi prekiniti mafijsko delovanje,” je minister za okolje in prostor Andrej Vizjak komentiral 14 let stare audio posnetke, ki so jih objavili mediji in v katerih naj bi Bojanu Petanu v vojni za prevlado v Termah Čatež predlagal, kako se lahko izogne plačilu davka.

 

Dodal je še, da ne gre za avtentičen posnetek, temveč za lepljenko izjav, ki je odjeknila ravno v času, ko želijo z zakonom prekiniti mafijsko delovanje na področju ravnanja z odpadki. Portal Požareport pa navaja, da naj bi se Martin Odlazek na Vizjaka spravil zaradi zakona ZVO-2, ki da bo usodno posegel v njegove poslovne interese na področju zbiranja in predelovanja odpadkov.

Nova24TV je od profesionalnega tonskega mojstra Mitja Krapše pridobila dokaz, da naj bi šlo za vrhunsko montažo: “Na prošnjo, ki ste jo izrazili, da naj oddam svoje strokovno mnenje na avtentičnost posnetka g. Vizjaka in g. Petana, ki je objavljeno na portalu 24.ur, je moja strokovna razlaga posnetka sledeča: Osnovni posnetek, ki sem ga dobil iz prispevka na 24ur.com , sem ločil na sam govor in ozadje.

Prilagam datoteke, tako da se lahko vsak sam prepriča o napisanem.” Ozadje (poslušajte posnetek Ozadje.wav) se štirikrat drastično spremeni in tudi akustika prostora se spremeni, kar je čudno. V 12. sekundi posnetka je tako očitno, da je skoraj nemogoče, da bi se to lahko v neki živahni restavraciji spremenilo v trenutku. Tak vrvež se umiri lahko v nekem času, ne pa v skoku ene sekunde. Ostale menjave so manj očitne, ampak so opazne. So pa v naravi pri pogovoru za eno mizo nemogoče. Laično povedano, akustika prostora v ozadju mora biti konstantna, v tem primeru pa se jasno sliši, kateri deli so bili sestavljeni.

Posnetek je profesionalen. To ni posnetek telefona, diktafona ali kakšne naprave za splošno rabo iz leta 2007 ali pa je bil že posnetek profesionalno očiščen in drugače obdelan. 

Po proximity efektu (več basa ima bližnji sogovornik, bolj tanek glas ima oddaljen sogovornik) je bila snemalna naprava blizu g. Petana, saj se razločno sliši odlaganje roke na mizo in pri tem zažvenketa žlica na keramičnem krožniku, torej je snemalna naprava morala biti na mizi v neposredni bližini krožnika. 4. V prvem delu posnetka se v ozadju slišijo ptički, v drugem delu se na glasu g. Petana sliši prostor, kot da je v notranjosti. “To je v naravi neizvedljivo. Na osnovi tega posnetka je moj zaključek, da gre za vrhunsko montažo in/ali pa poseg v posnetek.”

Domen Mezeg/Nova24TV